Jeg tilbyder ”konfronterende supervision” som dækker over Supervision på egen faglighed i traditionel forstand,
men adskiller sig derved, at der indledningsvis indgås aftale om at samtalen er konfronterende af karakter.
Der arbejdes med at genkende mønstre og identificere værdifulde bærende elementer hos fagpersonen. Undervisning kan også være en del af samtalen.
Samtalen er konfronterende i den forstand, at mine spørgsmål ikke alene er anerkendende eller udviklende,
men kan være direkte udfordrende og rettet imod fagpersonens egne ”skyggesider”.
Muligheden for fagpersonlig udvikling ligger oftest hos fagpersonen selv, hvorfor jeg udfordrer meget mere på, hvad man selv er ved, end hvad andre er ved.
"Som plejefamilie står vi af og til i situationer hvor vi har brug for at se en situation i et nyt lys.
Det er her Peter dukker op. Han vender tingene på hovedet og forvandler skummet til fløde.
Situationen er nu forvandlet fra kaos til overblik. Vi har været så glad for din tilstedeværelse i vores arbejdssituation.
Kan varmt anbefale dig."
- Plejemor